Професійний мультимарочний автосканер призначений для діагностики електронних систем управління сучасних автомобілів. Працює з персональним комп'ютером, планшетом або смартфоном, програми для Windows і Android в комплекті.
При установці драйвера (входить в комплект) працює зі стороннім діагностичним програмним забезпеченням, зробленим під стандарти SAE J2534 і RP1210 , а також з завантажувачами, подаючи напруги дозволу програмування на різні контакти діагностичного роз'єму.
Примітка: Для використання доп. виходу напруги дозволу програмування AUX можна придбати кабель OBD2 + Aux (опція), а можна відразу замовити комплект Базовий + Aux, в якому цей кабель вже присутній замість стандартного.
Для підключення до адаптера може використовуватися як USB або Bluetooth інтерфейси (вбудовані в адаптер SM2-PRO)
a > | ||||||
a> |
Параметр th> | Scanmatik SM2 th> | Scanmatik SM2-PRO th> |
---|---|---|
Тип соедіненіяс ПК, Смартфоном th> | USB / Bluetooth | USB / Bluetooth |
Можлива робота з бортсети 24В th> | Так | Так |
ISO-9141 / ISO-14230 (K-LINE) th> | 13 комутованих ліній | 13 комутованих ліній |
J1850 VPW / PWM th> | Так | Так |
SCI (програм. Chrysler до ~ 05г) th> | ** Ні | Так |
CAN1 на ніжках 6-14 (OBD) th> | Так | Так |
CAN2 на ніжках 3-11 (OBD) th> | Так | Так |
CAN3 на ніжках 12-13 (OBD) th> | Ні | Так, в конфігурації 12H-13L або 12L-13H |
SWCAN на ніжці 1 th> | Так | Так |
Напруга програмування (J2534) th> | Ні | Так, на ніжки 6, 8, 9, 11, 12, 13, 14 роз'єму OBD2 |
Напруга програмування (AUX ) th> | Ні | Так (через додатковий кабель) |
Замикання K ліній на масу th> | Так | Так |
Система захисту K і CAN ліній th> | Так | Так, на новій елементній базі |
Харчування адаптера th> | Інтегральний стабілізатор, вхідна напруга 7-36В | Вбудований імпульсний програмно-керований джерело живлення власної розробки (немає нагріву, широкий діапазон вх. напружень від 5 до 55В) |
Захист порту USB th> | інтегральної диодной складанням | Гальванічна розв'язка порту USB (разом з харчуванням) |
Захист по харчуванню від сплесків напруги" Load-Dump "(при відключенні генератора на працюючому моторі) th> | немає | Так, на спеціалізованих захисних елементах для автомобільних блоків управління і автоелектроніки |
Швидкість роботи по Bluetooth th> | Нормальна | На 20% вище за рахунок оптимізації прошивки |
Корпус th> | Світло сірий, на засувках | Напівпрозорий, на засувках і саморезах, підвищеної товщини з додатковими ребрами жорсткості всередині |
** обумовлено відсутністю можливості подачі напруги програмування 20В em>