Обслуговування автомобіля може бути не настільки складним завданням, якщо мати в розпорядженні необхідні інструменти і аксесуари. Наприклад, для заміни, дозаправки і заливки масла в двигун використовується спеціальний маслозаливний шприц, який забезпечує подачу мастильного матеріалу до деталей, що труться, які найбільше загрожують зносу. Це відносно недороге пристосування, яке повинно бути в арсеналі кожного водія. З його допомогою можна істотно полегшити сезонне і міжсезонне обслуговування, а також здешевити послуги майстрів при щорічному ТО.
Згідно з сервісного регламенту, міняти масло необхідно кожні 10-15 тисяч кілометрів пробігу, найкраще – під час чергового ТО. Але ці цифри приблизні і на них можуть впливати інші чинники. Умови водіння, клімат і стан дороги – все це впливає на швидкість деградації масла.
Відомо, що при їзді по завантажених міських трасах, постійному стоянні у пробках масло опрацьовує всі 700 годин набагато раніше, тоді як при їзді по міжміській трасі – не більше 200 годин. Безліч циклів гальмування і стартів при стоянні в пробках призводять до прискореної деградації мастильного матеріалу, через що може погіршитися робота рульового управління.
Тому періодичність заміни і дозаправки масла повинна бути частіше, ніж належить по сервісному регламенту – в середньому кожні 7-8 тисяч кілометрів пробігу. В цьому випадку власнику транспортного засобу кожен раз відвідувати автосервіс не вигідно фінансово, але автомобіліст може справлятися з заміною та дозаправкою масла самостійно.
Якщо говорити, наприклад, про заміну масла в двигуні - фахівці з обслуговування автомобілів розділилися на тих, хто змінює масло при охолодженому двигуні (тобто « на холодну »), і тих, хто вважає за краще прогрітий ДВЗ (« на гарячу »). Більш раціональним є заміна і дозаправка маслом при прогрітому двигуні, тому що висока температура збільшує плинність масла і дозволяє йому швидше дістатися в усі важкодоступні місця.
Крім якісного масла, яке потрібно ретельно підбирати, потрібно правильно підібрати і шприц для заливки масла. Для цього добре підійде спеціальний шприц, який може бути декількох типів:
Стандартна модель шприца має пластиковий порожнистий корпус обсягом 500 мл. У продажу зустрічаються також більш габаритні шприци до 1000 мл. Більшість описаних вище моделей не вимагають підключення до компресора, що дозво??яє застосовувати їх як в автомайстерні, так і в гаражі. Серед шприців для консистентних мастил зустрічаються моделі пневматичних шприців: JJCA1401E і K-570C. Конструкція маслозаливного шприцю складається з рукоятки, картриджа, плунжера і насадки.
маслозаливний шприць працює за принципом насоса. Мастильний матеріал знаходиться в картриджі, до якого приєднується подаюча трубка. Завдяки останнії можна забезпечити доставку масла навіть у важкодоступні місця.
Інші переваги шприцю:
Досвідчений фахівець може використовувати шприць однією рукою, що також значно полегшує роботу з обслуговування.
В компанії « Гранд Інструмент » - першого українського офіційного імпортера і дилера зарубіжних виробників – можна придбати обладнання та пристосування для різних цілей. Компанія спеціалізується на поставках техніки і інструментів для ремонту автомобілів з Америки, Європи, Китаю. В наявності ви знайдете шприць маслозаливний від компаній Gikraft і Toptul.
Для замовлення можна вибрати доступні варіанти в каталозі, а також зв'язатися з менеджером для консультації. Будь-яку з позицій відправляють з Новою Поштою, Інтайм, Делівері та іншими транспортними компаніями по всій Україні.