Обладнання для заміни мастила

Автомобіль – складна система, яка потребує постійного контролю і діагностики. Наприклад, доводиться часто міняти моторне мастило та інші рідини в системі. Тільки най недалекі автолюбителі не стежать за їх станом. В процесі експлуатації масло поступово втрачає працездатність. Як не крути, в двигуні проходить природний процес старіння рідин. Властивості погіршуються з кількох причин:

  • окислення;
  • спрацьовування присадок;
  • забруднення продуктами зносу;
  • зовнішнє забруднення;
  • протікання в картер рідин для охолодження;
  • розрідження паливом.

І це список явних проблем, а скільки існує неочевидних причин не скаже жоден майстер. Виробники автомобілів і мастил самі вказують передбачувані терміни заміни, але бувають і екстрені ситуації. Наприклад, потрапляння охолоджувальної рідини, особливо якщо в її склад входить етилен, який підвищує в'язкість середовища. Починається забивання системи і фільтрів. Якими б не були причини старіння масла, вони несуть серйозні наслідки.

Робота на зіпсованих рідинах впливає на швидкість зношування деталей в машині. Під головний удар потрапляє мотор – його ресурс знижується. Якщо довго не міняти масло, це тягне аварійну ситуацію. При такій сумнівній економії міняти доведеться не тільки рідини, але і деталі. Тому в СТО і майстеренях одна з найпопулярніших послуг – перевірка стану мастила і його злив (відкачка), з тим, щоб поміняти на новий склад. Давно минули часи, коли майстер проводив ці операції вручну, покладаючись на своє чуття і примітивний інструмент (звичайний шланг). Подібна процедура забирає надто багато часу. Підвищити популярність автосервісу і домогтися кращих результатів допомагає установка для зливу і відкачки масла.

Конструкція сучасних систем для відкачування

Проводити відкачування масла вручну – невигідно, довго і незручно. Коли водій заїжджає для такої буденної процедури на СТО, він не буде чекати 1-2 години, поки ви закінчите маніпуляції. Йому потрібно відразу поміняти масло в АКПП і інших системах. Тоді виручають різні установки. Апарат для збору відпрацьованих рідин оснащений « підйомною ванною » або лійкою, куди ллється масло. Інший варіант конструкції – паркан здійснюється через щуп, що частково спрощує процедуру. При такому розкладі можна відкачувати рідини з будь-якого вузла або системи.

Стандартний апарат для зливу оснащений таким комплектом деталей:

  • Спеціальним баком для збору відпрацьованого масла. Найпростіші моделі оснащені пластиковими ємностями, проте в цілях пожежної безпеки краще вибирати установки зі сталевими і металевими баками;
  • Скляною камерою з вакуумметром. У ній ви бачите кількість, якість і тип рідини. Найчастіше сюди додають і мірну шкалу;
  • Різними витратними деталями. Шлангами, вимірювачами, з'єднувачами між шлангом і ємностями;
  • Щупом. Не всі апарати оснащені такою деталлю, але вона полегшує роботу в багатьох ситуаціях. Чим більше щупів в комплекті – тим краще.

В останньому випадку ви проводите заміну без зняття масляної пробки і піддону. Таку операцію ще називають експрес-зливом через швидкості. Змінюючи масло за допомогою будь-якої з установок, ви оберігає мотор від передчасного зносу, знижуєте витрату палива і покращуєте роботу коробки передач.

Різновиди установок для відкачування масла

В цілому, конструкція цих апаратів настільки проста, що тут складно помилитися при виборі. Всі установки приблизно однакові, розрізняють їх за обсягом і додатковою комплектацією, яка відображається на функціях пристроїв. Виділимо такі різновиди:

  • прості установки з щупом для зливу. Вони розраховані на легкові автомобілі відомих марок, в яких є спеціальний отвір для збору масла в двигуні або КПП. Часто оснащуються ручним або пневматичним насосом для підвищення швидкості. Середній обсяг – 10 літрів;
  • установки для збору масла через отвір в картері. Оснащені лійкою, через яку рідина стікає в бак. Для такого обладнання потрібно піднімати машину на підйомнику, але і обсяг ємності великий – до 50 літрів;
  • комбіновані баки, з лійкою і щупами. Найсучасніший і зручний варіант. Відпрацьована рідина йде відразу по двох каналах. У таких установок пневматичний принцип роботи, тому краще вибирати моделі з Пневмонасосами. Він забезпечує подачу повітря і швидку відкачку. Тут бак має об'єм до 80-90 літрів + об'єм мірної колби близько 12 літрів.

Апарати з Пневмонасосами вважаються більш сучасними і досконалими. Вони значно спрощують роботу зі зливом масла. Окремої уваги заслуговують декомпресійні установки, в яких досягається тиск для повного відкачування відпрацьованої рідини.

Вибираючи апарат для СТО або майстерні, враховуйте в першу чергу обсяг (для промислових масштабів вистачає 70-90 літрів), а також продуктивність – скільки літрів за хвилину відкачує техніка. Чим менше габаритна техніка і менший потік автомобілів, тим нижче потрібні параметри.

Кількість щупів впливає на швидкість роботи і її простоту. Сучасні моделі розраховані на 4-5 шлангів. Окремо дивіться на мірну колбу. Чи потрібна вона вам? Чи хочете бачити і відміряти масло яке витягаєте? Якщо ні, то не витрачайте гроші на цю опцію.

Установка на СТО і подальше сервісне обслуговування

Уважний вибір і грамотна консультація допоможуть уникнути подальших проблем в експлуатації. Враховуйте, що у просунутого нагнітача або апарату для вакуумного відкачування досить велика вага і габарити. Додатково уточнюйте, чи оснащена модель колесами, щоб пересувати її по майстерні. Фахівці магазину можуть провести перевірку покриття в СТО і підготувати його для обладнання з будь-якою вагою. Набагато важливіше, що для окремих моделей потрібні додаткові елементи, наприклад, компресор.

Подальше сервісне обслуговування – необхідний захід для складної установки. Незважаючи на гарантії від виробника, зайве очікування і інспекція поломки займають багато часу, що тягне витрати через простій. Вразливе місце багатьох апаратів – щілини і резервуари. Скляні та пластикові колби можуть текти, забруднюються маслом і осадом шланги, щупи і сполучні елементи. Іноді ступінь забруднення така висока, що простим розбором і промиванням не обійтися. Незважаючи на застосування якісних матеріалів, агресивне середовище рідин і окислювання створює зайвий головний біль. Через деякий час деталі виходять з ладу і вимагають заміни.

На окреме і якісне обслуговування вимагає пневматичний насос. Така складна система потребує діагностицки, своєчасної заміни деталей і елементів.

Вибір, якому можна довіряти: рейтинг популярних виробників

Серед фірм, що випускають обладнання для зливу і відкачки відпрацьованого мастила, лідируючі позиції займає компанія G.I.KRAFT. Не секрет, що європейське обладнання для майстерень дає відмінну ступінь надійності і якості. В асортименті бренду апарати з різним об'ємом до 92 літрів, з пневматичними насосами і без. Така покупка – інвестиція в довговічну роботу установки на СТО.

На окрему увагу заслуговують азіатські бренди. Вони коштують дешевше європейських, але при цьому не поступаються за функціональністью і надійностью. Яскравий приклад – продукція фірми TORIN. Шанхайська компанія почала роботу в 1951 році. За свою історію вона стала одним з провідних виробників обладнання для майстерень.  

Щe більшe cxoжиx пpoпoзицій дивітьcя у poзділі Обладнання для СТО
Читати всe
Приховати
Відповіді на запитання

Підбір установки для вилучення відпрацьованої олії залежить від її можливостей:

  • Тільки злив самопливом.
  • Злив та вакуумне відкачування щупом.
  • Злив та вакуумне відкачування з мірною колбою.
  • TEL05001; TEL05004; TEL05004S; TEL05005 - 500кг.
  • TRF40753A - 750кг.
  • TEL10001 - 1000кг.

Трансмісійні стійки фірми TORIN виготовляються на заводах у Китаї під власним брендом, що продається по всьому світу. Виробник цінує своє ім'я і тому пропонує продукцію виняткової якості за невеликі гроші.

Так, у нас є ремкомплекти до всіх трансмісійних стійк TORIN. Власний сервіс, гарантійне та післягарантійне обслуговування.

Офіційна гарантія виробника – 6 місяців.

Порівняння
Обране