Стистене повітря в побуті або в умовах автомайстерні отримують за допомогою спеціального пристрою – компресора. За допомогою нього накачують шини, фарбують, продувають, очищають поверхню від старого покриття. Без стисненого повітря не працюють і багато інструментів: шуруповерти, гайковерти тощо. Це говорить про те, що компресор для автосервісу – один з найбільш затребуваних пристроїв. До підбору такого пристрою потрібно підходити вдумливо, оцінюючи модель за основними принципами роботи даного продукту.
Класи компресорів для СТО
Пристрої для створення стисненого повітря поділяють на такі групи:
- побутові (для невеликих автосервісів),
- напівпрофесійні,
- професійні.
Прилади першої і другої груп характеризуються невисокою потужністю, продуктивністю і ціною. Це пояснюється тим, що агрегат використовують не постійно, а зрідка, сумісне з ним обладнання та пневмоінс??рументи також невибагливі до потужності.
Професійні моделі розраховані на високі навантаження і здатні працювати тривалий час без завдання шкоди вузлам і двигунам. Таке обладнання забезпечить тиск понад 10 бар для функціонування потужних пневматичних інструментів, які споживають до 500 л стисненого повітря в хвилину.
Типи компресорів для автосервісу
Компресори поділяються за спрощеним варіантом тертя внутрішніх елементів – з мастилом і без нього.
- Мастильні агрегати. Тертя головки опосередковане мастильним середовищем, що робить агрегат більш довговічним і надійним, він не перегрівається. Рівень мастила необхідно контролювати і підтримувати. Такі пристрої виконані з особливо міцних матеріалів - чавуну, інструментальної сталі. Недолік мастильних компресорів в тому, що в потоці повітря неминуче присутні частинки мастила. Це неприйнятно для лакофарбових робіт, тому що покриття буде неоднорідним. Для недопущення подібних явищ необхідно встановлювати мастильні фільтри хорошої якості і постійно їх замінювати при виході з ладу.
- Безмастильні компресори. Поршнева головка компресора рухається у вільній від мастила камері, що робить агрегат придатним для будь-яких видів робіт. Однак сухе тертя скорочує термін служби пристрою через більш швидкий знос деталей. Вихід – покупка агрегатів з більш зносостійкими елементами конструкції.
За типом приводу компресори діляться на:
- з прямим приводом,
- з ремінним приводом.
Прямий привід – це проста шатунна конструкція і при цьому невисока потужність, яка використовується в побутових і напівпрофесійних компресорах.
Ремінний привід складається з ременів і шківа, які забезпечують високу продуктивність і потужність, необхідну для тривалих навантажень. Використовується в професійних агрегатах.
Компресори можуть мати різне підключення до мережі:
- однофазне – від звичайної домашньої мережі 220В,
- трифазне – вимагає прокладки трифазної мережі, що подає 380 вольт.
У своїй конструкції компресори для автосервісу можуть мати ресивер – ємність для стисненого повітря. Чим більше його об'єм, тим вища продуктивність агрегату. Для робіт в автомайстерні потрібно мати пристрій з ресивером мінімум 50 л, для великих обсягів робіт – понад 100 л.
Компресори для СТО в каталозі інтернет-магазину компанії " Гранд Інструмент "
Щоб придбати компресор для автомайстерні або домашнього гаража, важливо мати хороший вибір обладнання за оптимальними цінами. У магазині представлені агрегати італійської марки AIRKRAFT, що спеціалізується на випуску пневматичного обладнання та інструмента. Модельна лінійка компресорів пропонує різну потужність, продуктивність, об'єм ресивера пристроїв мастильного типу на ремінному приводі, одно- і трифазних. Тут можна вибрати обладнання для автомайстерень і домашнього використання і бути впевненим в його надійності, зносостійкості і заявлених технічних параметрах. Консультанти магазину готові надати вичерпну інформацію по кожній моделі компресорів і допомогти з вибором.