Оплата та доставка

Замовляючи доставку товару компанією перевізником:

 

При отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару в замовленні, а також його зовнішній вигляд. У разі пошкодження товару або неповної комплектації замовлення необхідно зв'язатися з нами по телефону гарячої лінії: 0 800 300 351 (всі дзвінки на території України - безкоштовні). Ми вирішимо всі питання в телефонному режимі на Вашу користь.

Умови доставки

1. Доставка у відділення компанії перевізника по всій Україні (за вийнятком тимчасово окупованих територій).

За допомогою доставки товару однією з компаній перевізників (Нова Пошта, САТ) ви отримаєте товар практично в будь-якому населеному пункті України. В середньому доставка займає 1-3 дні, під час замовлення наші менеджери узгодять з орієнтовну дату доставки перед відправкою товару. Мінімальна вартість доставки невеликої посилки у відділення перевізника – від 85 грн. Вартість доставки великогабаритних товарів розраховується індивідуально і перед відправкою завжди обговорюється з покупцем. Зазвичай, якщо ви розмістили замовлення до 13:00, ми відправимо його в той же день. У будь-якому випадку, при оформленні замовлення наші менеджери узгодять орієнтовний термін доставки посилки.

2. Адресна доставка по Києву, Харкову, Дніпру.

Доставка у межах міст: Київ, Харків, Дніпро обговорюється з менеджером в індивідуальному порядку. Доставка більшості товарів здійснюється з 10:00 до 18:00 у робочі дні. Доставка товарів у вихідні дні також обговорюється індивідуально. Терміни доставки уточнюйте, будь ласка, у менеджера за телефонами:  

  • 0800300351; 
  • 0963519351; 
  • 0663519351; 
  • 0733519351; 
  • 0443519351.

3. Самовивіз із магазинів у Києві та Харкові.

Ви також маєте можливість забрати товар самовивізом. Більшість товарів, представлених на сайті, можна забрати з наших пунктів видачі, розташованих у двох великих містах України: Київ, Харків. Для уточнення наявності товару для самовивезення, точної адреси пункту видачі, в якому даний товар є у наявності та часу вашого візиту до нас, зв'яжіться, будь ласка, з менеджером за телефонами: 

  • 0800300351; 
  • 0963519351; 
  • 0663519351; 
  • 0733519351; 
  • 0443519351

Ми просимо узгоджувати візит до магазину заздалегідь, оскільки на вітринах виставки представлена частина асортименту. Оплата: готівкова, безготівкова.

Умови оплати

1. Оплата готівкою

При отриманні товару можлива у всіх населених пунктах у відділенні перевізника (післяплата) на території України. Для підтвердження оплати, за запитом покупця, ми кладемо товарний чек.

2. Безготівкова

Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється наступним способом: після оформлення замовлення, менеджер магазину електронною поштою або за допомогою месенджера надішле рахунок-фактуру, який ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку своєї організації. Якщо у вас вже є список необхідного товару – надішліть його, разом зі своїми статутними документами, нам на пошту: zakaz@grandinstrument.ua Пакет усіх необхідних документів ми надсилаємо разом із товаром. Ми працюємо з ПДВ та без ПДВ.

3. Visa та MasterCard онлайн за допомогою платіжної системи LiqPay

Оплата здійснюється на сайті автоматично після завершення оформлення замовлення. Необхідно просто ввести свої платіжні реквізити та натиснути кнопку "Сплатити". Також приймається оплата через систему електронних платежів Google Pay та Apple Pay.

4. Оплата у розстрочку через банк

В картці кожного товару та в Корзині є кнопка "Купити у розстрочку", при натисканні відкриється сторінка банку на якій необхідно заповнити всі поля (українською мовою). Після цього на вказану пошту прийде лист від банку і далі, протягом робочого дня, з вами зв'яжеться менеджер для погодження розстрочки. Дізнатися про умови розстрочки

Умови повернення

Ми даємо 14 календарних днів* на обмін/повернення товару належним чином якості.

* За умови, що товар не використовувався та збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також чек, виданий разом із придбаним товаром. Усі умови обміну товару регулюються Законом України "Про захист прав споживачів".

Стандартні умови обміну та повернення товару:

В рамках закону, можливо повернути або обміняти придбані технічно-складні товари належної якості на будь-які інші за умови, що зазначений товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричне упакування.

Винятки:

Товари, що містять унікальні коди доступу всередині пакунку (наприклад, автосканери LAUNCH).

Порівняння
Обране