Технологія розпилення LVLP - це інноваційний прорив, який працює з малим потоком повітря і низьким тиском. Технологія розпилення LVLP створює найдосконаліше розпилення, оскільки стало можливою економія до 35% фарби, в порівнянні з традиційними пневматичними фарбопультами, застосовуваними для фарбування авто. Даний тип найбільш економічно ефективний, невибагливий до тиску в пневматичній магістралі, оскільки працює при витраті повітря 70-90л / хв, а також більш екологічний у порівнянні із своїми попередниками. Професійний фарбопульт пневматичний з розпиленням LVLP ідеальний для виконання фінішних робіт і фарбування поверхні до якої висуваються високі естетичні вимоги.
До всіх професійних фарбопультів можна опціонально (додатково) придбати змінні форсунки різного діаметру і працювати з фарбами різної дисперсності.
Основні параметри, на які слід звернути увагу при виборі фарбопульта:
✅ тип розпилення;
✅ тиск;
✅ витрати повітря;
✅ ємність бака;
✅ діаметр сопла (дюзи);
✅ маса та габарити.
✅ Пневматичний. Живлення надходить від повітряної мережі, компресора чи ручного насоса. Залежно від параметрів робочого тиску та витрат повітря підбирається відповідне нагнітальне обладнання.
✅ Електричний. Його ще називають безповітряним, необхідний тиск забезпечується вбудованим мотором та плунжерним насосом.
✅ Фарборозпилювачі низького тиску більш економічні, легко наносять склад, їм потрібний шланг більшого діаметру.
✅ Краскопульти з високим робочим тиском, які наносять більш в'язкі фарби та «металіки» - це фарбопульти для фарбування авто.
✅ Якість нанесення. При роботі з розпилювачем досягається максимально рівне і точне нанесення фарби на будь-яку, навіть рельєфну поверхню.
✅ Швидкість фарбування. Загалом, за 10 – 12 хвилин можна пофарбувати до 5 кв. метрів поверхні. Час роботи скорочується у рази!
✅ Витрати сил. Не потрібно прикладати додаткові зусилля при нанесенні фарби - просто спрямовуйте струмінь на ділянку, що обробляється.
✅ Економічність. У процесі розпилення барвник рівномірно розподіляється, утворюється невеликий туман, тому втрати фарби незначні.