Технологія розпилення HVLP - це відносно недавно винайдений спосіб розпилення фарби під дією великого потоку повітря і низького тиску. За допомогою такого типу розпилення легко домогтися тонкого нанесення лакофарбового матеріалу, який необхідний для фінішних робіт з різними фарбами. Технологія HVLP дозволяє економити фарбопульту пневматичному до 30% фарби, оскільки для нього характерне мале туманоутворення. А це означає, що 70% часток розпорошеного лакофарбового матеріалу потраплять саме туди куди вам треба не засмітивши повітря. Фарбопульт пневматичний з технологією фарбування HVLP допоможе Вам досягти оптимального співвідношення «якість / ефективність» у фарбуванні як автомобіля, так і будь-яких інших елементів.
Основні параметри, на які слід звернути увагу при виборі фарбопульта:
✅ тип розпилення;
✅ тиск;
✅ витрати повітря;
✅ ємність бака;
✅ діаметр сопла (дюзи);
✅ маса та габарити.
✅ Пневматичний. Живлення надходить від повітряної мережі, компресора чи ручного насоса. Залежно від параметрів робочого тиску та витрат повітря підбирається відповідне нагнітальне обладнання.
✅ Електричний. Його ще називають безповітряним, необхідний тиск забезпечується вбудованим мотором та плунжерним насосом.
✅ Фарборозпилювачі низького тиску більш економічні, легко наносять склад, їм потрібний шланг більшого діаметру.
✅ Краскопульти з високим робочим тиском, які наносять більш в'язкі фарби та «металіки» - це фарбопульти для фарбування авто.
✅ Якість нанесення. При роботі з розпилювачем досягається максимально рівне і точне нанесення фарби на будь-яку, навіть рельєфну поверхню.
✅ Швидкість фарбування. Загалом, за 10 – 12 хвилин можна пофарбувати до 5 кв. метрів поверхні. Час роботи скорочується у рази!
✅ Витрати сил. Не потрібно прикладати додаткові зусилля при нанесенні фарби - просто спрямовуйте струмінь на ділянку, що обробляється.
✅ Економічність. У процесі розпилення барвник рівномірно розподіляється, утворюється невеликий туман, тому втрати фарби незначні.