При фарбувальних роботах в автосервісі неможливо обійтися без спеціального розпилювача, за допомогою якого швидко і якісно наноситься фарба і лак на корпус та інші частини транспортного засобу. Виробники випускають великий спектр моделей пневматичного фарбопульта, який використовується в автомайстернях та інших сферах застосування. Ці розпилювачі відрізняються такими параметрами, як
Прийнято ділити фарбопульти на групи за варіантом подачі фарби:
Зазвичай інструмент з верхньою ємністю для фарби характеризується тим, що вона має стандартний об'єм в межах 0,6 л або трохи більше. Є також мініатюрні пристрої, в які можна залити барвника від 0,15 л. Такі розпилювачі підходять для локального фарбування в малих обсягах. Фарбопульти такого типу зручні своєю невеликою вагою, оперативною зміною фарби або лаку. Розпилювачі з боковим розміщенням ємності схожі по конструкції з верхнім типом, бачок знаходиться зліва або праворуч від корпусу пристрою. Завдяки цьому можливості маляра стають ширшими, можна працювати в обмеженому просторі і точково. Розпилювачі з нижньою подачею фарби мають найбільшу серед інших типів ємність – 1 л. Це забезпечує значний обсяг виконуваних робіт, оперативну заміну барвника, при необхідності - зміни кольору.
Фарборозпилювачі, що використовуються в автомайстернях, найчастіше працюють на стиснутому повітрі. Барвник змішується з повітрям і виходить з сопла у вигляді факела, який направляється на ділянку поверхні або деталь. Подача фарби відбувається при натисканні курка, також розпорошення можна регулювати за такими параметрами, як повітряний тиск, об'єм фарбувального складу, форма факела розпилювання. Важливо правильно підібрати форсунку для того чи іншого типу речовини, з яким працює пристрій. Чим вище в'язкість фарби / лаку, тим більшим повинен бути отвір сопла. Як правило, виробник фарбувального складу вказує, які параметри розпилювача оптимально підходять для застосування. Компресор для стисненого повітря в фарбопульт може бути вбудованим або винесеним окремо.
Процес виходу барвника може здійснюватися за кількома системами.
Фарборозпилювачі на пневматику можна також розділити за видами тиску, використовуваного в їх конструкції:
Завдання вибору якісного фарборозпилювача з нижнім бачком для автосервісу або власника автомобіля повинне спиратися на основні вимоги до пристроїв.
В інтернет-магазині компанії Гранд Інструмент можна придбати широкий асортимент фарбопультів з нижньою ємністю для фарби популярних виробників за оптимальними цінами.
Основні параметри, на які слід звернути увагу при виборі фарбопульта:
✅ тип розпилення;
✅ тиск;
✅ витрати повітря;
✅ ємність бака;
✅ діаметр сопла (дюзи);
✅ маса та габарити.
✅ Пневматичний. Живлення надходить від повітряної мережі, компресора чи ручного насоса. Залежно від параметрів робочого тиску та витрат повітря підбирається відповідне нагнітальне обладнання.
✅ Електричний. Його ще називають безповітряним, необхідний тиск забезпечується вбудованим мотором та плунжерним насосом.
✅ Фарборозпилювачі низького тиску більш економічні, легко наносять склад, їм потрібний шланг більшого діаметру.
✅ Краскопульти з високим робочим тиском, які наносять більш в'язкі фарби та «металіки» - це фарбопульти для фарбування авто.
✅ Якість нанесення. При роботі з розпилювачем досягається максимально рівне і точне нанесення фарби на будь-яку, навіть рельєфну поверхню.
✅ Швидкість фарбування. Загалом, за 10 – 12 хвилин можна пофарбувати до 5 кв. метрів поверхні. Час роботи скорочується у рази!
✅ Витрати сил. Не потрібно прикладати додаткові зусилля при нанесенні фарби - просто спрямовуйте струмінь на ділянку, що обробляється.
✅ Економічність. У процесі розпилення барвник рівномірно розподіляється, утворюється невеликий туман, тому втрати фарби незначні.