Компресометр – це пристрій для перевірки справності та діагностики бензинових і (або) дизельних двигунів внутрішнього згоряння легкових і вантажних автомобілів. За рівнем компресії в циліндрах ДВЗ (саме її вимірює прилад) можна побічно визначити несправності, використовуючи компресометр в автосервісі або у себе вдома. З його допомогою можна побічно виявити пошкодження циліндрів і стартера, газорозподільного блоку, клапанів, повітряних і паливних фільтрів. Основними видами несправностей цього вузла авто є знос, засмічення продуктами згоряння палива, а також порушення герметичності, попадання води і інші проблеми.
Для перевірки проводиться вимірювання рівня компресії в циліндрі, який може знижуватися на декілька пунктів. За отриманими результатами вимірювання та іншими непрямими ознаками фахівець може визначити тип несправності без розбору двигуна. Найчастіше під час перевірки компресії виявляють:
Для вимірювання компресії прилад під'єднується до функціональних отворів двигуна (зазвичай через свічковий отвір) за допомогою спеціальних перехідників і гнучких трубок. Показання внутрішнього тиску передаються на манометр, який йде в комплекті з компресометром. Відмінності між моделями вимірювальних приладів ґрунтуються на типі двигуна – бензинового або дизельного.
Оскільки різні види ДВЗ мають різні показники тиску, то компресометри також мають певні конструктивні відмінності. Наприклад, моделі для вимірювання компресії в бензинових двигунах мають конічну насадку і гумові трубки, які можуть витримувати максимальний тиск в 16 атмосфер. Прилади для дизельних двигунів оснащені металевими трубками і перехідниками, здатними витримати тиск до 40 атмосфер.
Компресометри діляться за типом перехідника для підключення до свічкових отворів або форсунок – на різьбові кріплення і моделі з притискним накінечником. Різьбові моделі більш зручні в плані підключення, тому що фіксуються безпосередньо самі і не вимагають участі помічника. Компресометри з притискним накінечником конічної форми вимагають допомоги при установці: їх необхідно щільно притискати до отвору і утримувати, оскільки від цього залежить коректність вимірювання.
Для вимірювання рівня компресії необхідно повністю зарядити акумулятор автомобіля, оскільки обертання двигуна має сягати 200 оборотів для перевірки. Для підключення вимірювального приладу до двигуна необхідно вийняти свічки запалювання і від'єднати дроти. При виявленні засмічення повітряного фільтра його потрібно вийняти і встановити новий. Перевірка компресії здійснюється при відключеному паливному баку після достатнього прогріву двигуна.
В процесі вимірювання конічний накінечник притискного компресометра по черзі встановлюється в отвори свічок або форсунки, після чого двигун прокручується протягом 5-7 секунд. Результатом вимірювання варто вважати максимальний показник манометра.
Компанія « Гранд Інструмент » - перший український імпортер обладнання та інструме??тів для ремонту і профілактики, діагностики та обслуговування авто – пропонує широкий асортимент компресометрів притискного типу в різній комплектації. У каталозі представлені моделі вимірювальних приладів стандартні, а також з подовженим клапаном для бензинових двигунів. Продукція популярних виробників - Heshitools, Toptul, Trisco – представлена у вигляді кейсів зі змінними насадками, а також універсальні прилади для вимірювання компресії.
Вибирайте якісні інструменти та обладнання з доставкою по Харкову, Києву та іншим містам України будь-яким перевізником. При необхідності можна оформити безвідсоткову розстрочку. Консультацію менеджера щодо умов оплати, доставки та розстрочки можна отримати за телефоном гарячої лінії або в онлайн-чаті на сайті компанії.
Ми надаємо гарантію 1 рік.
Для особистого нечастого використання підійде компресометр з мінімальною комплектацією для вимірювання компресії двигуна конкретного автомобіля. Якщо пристрій планується застосовувати для комерційних цілей (автосервіс, СТО), то знадобиться професійний комплект з подвійною шкалою манометра, в якому будуть всі перехідники, трубки, клапани, з'єднувачі, розширювачі, заглушки, адаптери.
Виділяють 2 типи компресометрів: для бензинових та дизельних двигунів. Вони мають однаковий принцип роботи, а відмінність полягає в манометрах та наборі перехідників, тому що в дизельних двигунах показник компресії значно вищий, ніж у бензинових.