Фільтри
Ціна
Виробник
Код: CLDA0101
ХЗСО
153 грн.
: 1
Код: JEAN0131
TOPTUL
448 грн.
: 2
Розміри цанги: 15 - 18, 18 - 21, 22 - 28 мм
Код: JGAI3601
TOPTUL
16 526 грн.
: 1
Кількість одиниць: 36 шт.
Код: HS-E2014
HESHITOOLS
Знято з виробництва
: 0
Кількість одиниць: 17 шт.
Відгуки до товарів
Напрямна диска зчеплення (CLDA0101)
Дата публікації: 1 год назад
5 5 Оцінка:
Заказывал кое-что для ремонта сцеплений, в частности и направляющие. Неплохое качество, можно брать
Подробнее
Пристрій для центрування диска зчеп... (JEAN0131)
Дата публікації: 2 года назад
5 5 Оцінка:
Для такої важливої операції краще купляти фірмове приладдя, це є якісним та фірмовим.
Подробнее
Набір для центрування дисків зчепле... (JGAI3601)
Дата публікації: 3 года назад
5 5 Оцінка:
Брал несколько наборов, в том числе и этот для центровки дисков. Хороший металл, есть торцевой ключ и много адаптеров. Набор можно сказать почти универсальный. Пользуюсь часто, покупкой доволен.
Подробнее

Ремонт і обслуговування зчеплення автомобіля відбувається в рамках планового ТО, а також після попадання авто в ДТП або появі інших ознак несправностей. У розпорядженні майстра ремонтного цеху, а також автолюбителя, що займається обслуговуванням самостійно, повинен бути спеціальний інструмент, а в ідеалі – цілий набір. Різні пристосування для ремонту включають інструменти для центрування зчеплення, а також окремі прилади та механізми, що полегшують усунення несправностей. Таких як:

  1. знос або замаслення веденого диска;
  2. знос або поломка пружин;
  3. знос або поломка підшипників і інші.

 

Основні проблеми при обслуговуванні зчеплення

Механізм зчеплення – досить складний, і в ході його роботи можуть виникнути проблеми в поведінці автомобіля:

  • пробуксовка (неповне включення) зчеплення;
  • « ведення » (Неповне вимикання) механізму;
  • різке включення зчеплення.

Пробуксовування зчеплення виникає при неповному передачі крутного моменту від валу двигуна на провідні колеса. Збільшення частоти обертання колінчастого вала збільшує швидкість руху автомобіля із запізненням, через що машина починає рухатися ривками або їхати дуже повільно. Причинами пробуксовки можна назвати відсутність зазору між підшипником муфти і важелями включення при опущеною педалі зчеплення, через що ведучий диск нещільно притискається до веденого. Усунути цю проблему можна за допомогою регулювання вільного ходу педалі зчеплення мінімальним набором ручного інструменту: гайкові ключі і лінійка.

Неповне включення також виникає через замасливания дисків – для усунення цієї проблеми необхідно розібрати і промити зчеплення, а також зачистити фрикційні накладки. Ще одна причина несправності – знос фрикційних колодок, який можна усунути за допомогою регулювання вільного ходу педалі зчеплення, або повної заміни накладок на нові. При поломці або ослабленні натискних пружин також може виникати пробуксовка зчеплення, в разі якої потрібно просто замінити зношені пружини.

Відмова (неповне включення) зчеплення – ще одна поширена проблема, з якою стикаються водії та фахівці з ремонту автомобілів. Несправність можна діагностувати при появі скреготу шестерень коробки передач. Причин у цієї проблеми також може бути кілька. Найчастіше це – збільшений зазор між наполегливим підшипником муфти вимикання і внутрішніми кінцями важелів виключення. Для її усунення необхідно також відрегулювати вільний хід педалі зчеплення. На гідравлічному зчепленні ці роботи проводять за допомогою регулювального гвинта.

Інша причина неповного включення виникає через перекіс або викривлення веденого або натискного дисків, які потрібно замінити під час ремонту, а також через обрив фрикційних накладок (також ??уде потрібна заміна).

Різке включення зчеплення – третя за поширеністю причина несправності автомобіля, яка може виникнути при заїданні муфти виключення на направляючій втулці. Також ця проблема трапляється при утворенні тріщин на провідних дисках, які доводиться міняти. Для цього використовують той самий інструмент, що і для зняття коробки передач і маховика: тріскачку, пасатижі, викрутку і торцеву голівку на 17мм.

Як відбувається ремонт і обслуговування зчеплення

При плановому огляді механізм зчеплення перевіряють при рушанні автомобіля з місця і перемиканні передач під час руху. Під час першого техобслуговування перевіряють вільний хід педалі, і при необхідності його регулюють. Також підлягає перевірці кріплення відтяжної пружини і мастило валика педалі зчеплення.

Складні ремонтні роботи припускають заміну деталей і вузлів механізму зчеплення. Під час ремонту дуже важливо залишити з'єднаними картер зчеплення і блок циліндрів, щоб не порушити співвісність центрючого отвору з корінними опорами колінчастого вала. При неможливості працювати без роз'єднання необхідно використовувати спеціальні інструменти і пристосування для центрування зчеплення, які використовують при складанні. Центрування здійснюється за розміром отворів в вилці і нажимному диску, при необхідності використовується спеціальне індикаторний пристрій.

Де купити інструменти для обслуговування зчеплення?

Компанія « Гранд Інструмент » - перший український офіційний імпортер обладнання та інструментів – пропонує широкий асортимент наборів і пристосувань для ремонту зчеплення автомобілів. В наявності представлені різні по комплектації і виробникам набори спеціального інструменту брендів Toptul і Heshitools.

Великий вибір професійного обладнання дозволить і фахівцям з ремонту, і приватним автолюбителям вибрати і замовити відповідні інструменти для обслуговування зчеплення автомобілів вітчизняного та зарубіжного виробництва. Замовляйте їх на сайті, оформивши доставку в будь-який регіон України. При необхідності отримати консультацію звертайтеся до менеджера по телефону гарячої лінії 0 800 300   351, або задайте питання в чаті на сайті « Гранд Інструмент ».

Щe більшe cxoжиx пpoпoзицій дивітьcя у poзділі Ходова група
Читати всe
Приховати
Ціни на популярні товари
Порівняння
Обране