Автотестер багатофункціональний (Жовті Води) АТЕСТР УКРАЇНА

Відгуків:
1
Немає в наявності
Ціна:
782
грн.
Способи оплати
  • Готівкою (при самовивезенні з магазинів)
  • Безготівковий розрахунок (для юр.осіб)
  • Оплата онлайн через LiqPay (Приват24/Visa/MasterCard)
Гарантія та обслуговування
  • Повернення товару протягом 14 днів
Наші магазини
  • м. Київ, вул. Сім'ї Кульженків, 14
  • м. Київ, пр. Лобановського, 196Б
  • м. Харків, вул. Клочківська, 99A
Характеристики:
Показати все

Призначення:

Прилад комбінований - автотестер, призначений для контролю справності і ремонту електроустаткування автомобілів різних марок.

Загальні рекомендації:

Робоче положення АТ - горизонтальне. Правильне підключення АТ - червоний затиск "+", чорний "-". При впливі статичної електрики - обробити скло засобом "антистатик".

Порядок роботи:

1. Контроль U бортової мережі, роботи генератора, реле регулятора:

  • Підключити АТ; одночасно натиснути дві кн. "1500 і <) °"; відлік вести за шкалою 6000 r / min;
  • Завести двигун і встановити обороти, дати пропрацювати 1 хв; підключити АТ до клем акумулятора;
  • Натиснути кн. "11-16 V"; включити дальнє світло фар, зняти відлік за шкалою "11-16 V"

2. Контроль акумулятора (ак.)

2.1 Без "навантаження". (проводиться після бездіяльності ак. протягом години і більше).

  • Підключити АТ до клем; натиснути кн. "11-16"

2.2 Під "навантаженням"

  • Увімкнути стартер на 1-2 с для зняття поверхневого заряду і залишити запалювання вкл.; підключити АТ
  • U ак. має бути> 12V; включити дальнє світло фар; Uаак. має зменшитися не більше, ніж на 0,2 V
  • Натиснути кнопку "V", а регулятор "2,5- 25 "повернути в сторону" 25 "до клацання
  • Відлік зняти за шкалою" 2,5 V ", а результат помножити на 10; включити стартер на 15 с, контролюючи U> 9V

2.3. Перевірка окремих батарейок ак. (для відкритих батарей) - проводиться після бездіяльності протягом години і більше:

  • Натиснути кн. "V", а регулятор "2,5-25" повернути в стор. "2,5" (ручка після клацання вільно обертається)
  • Контролювати кожну батарею ак., підключаючись зажимами; відлік зняти за шкалою "0-2,5 V"

3. Робота АТ в режимі тахометра. (має два діапазони: 1) 0-1500 r / min., 2) 0-6000 r / min.)

  • Підключити АТ; діапазон 0-1500 вмикається при натисканні кнопки "1500 r / min"
  • Діап. 0-6000 - при одночасному натисн. 2-х кн. "1500" і "<) °" зняти відлік

У цьому режимі АТ дозволяє:

  • Регулювати карбюратор на малі обороти х / х двигуна
  • Визначити відносну ефективність роботи кожного циліндра шляхом почергового зняття і підключення високовольтних проводів до свічок (застосовуючи гумові діелектричні рукавички)
  • Визначити ефективність роботи двигуна за максимальними оборотами

4. Контроль і регулювання кута замкнутого стану контактів переривника (КЗСКП);

  • Натиснути кн. "<) °"; Підключити АТ; завести двигун і домогтися стійких оборотів х / х (~ 800 r / min);
  • Зняти показання за шкалою "90-30 °"
  • Збільш. обороти двиг. і до 3000 r / min; стрілка АТ повинна відхилитися в сторону при збільшенні. <3 °, а при зменшенні обор. ~ 800 r / min - повернутися в початковий стан; чим більше зазор між контактами переривника, тим менше КЗСКП.

5. Установка пучаткового кута випередження запалювання. (проводиться після перевірки КЗСКП)

  • Натисн. кн. "V @, а регулятор" 2,5-25 "повернути в сторону" 25 "до клацання подеколи. АТ-шкала" 0,2-5 "і х на 10: Повертаючи вал двиг. спец. ключем, визначити такт стиснення в 1-му циліндрі і з'єднати мітки на шківі і картері
  • Увімкнути запалювання; момент розмикання конт. переривника контролюється стрибкоподібним рухом. стрілки від 0 до 12 V

6. Перевірка ступеня окислення контактів переривника. (проводиться при замкнутих контактах і увімк. запалюванні)

  • З'єднання. АТ: чорний затиск "маса", червоний - безпосередньо до контакту переривника
  • Натиснути кн. "V", а регулятор " 2,5-25 "- повернути в сторону 25 (до клацання); натиснути і утримувати незалежну кн." - "
  • Зняти відлік за шкалою" GOOD - BAD "- при допустимій мірі окислення стрілка АТ знаходиться в секторі" GOOD "Аналогічно перевір. якість контактних з'єдн. в ін. ланцюгах електропроводки при проходженні струму через це з'єднання.

7. Робота АТ в режимі вимірювання опору (R)

  • Встановити елемент живлення в батарейний відсік; при вимірюванні R в діап. 0-100 до Ом -
  • натиснути кн. "До Ом", а в діап. 0-100 Ом додатково натиснути і утримувати незалежну кн. "Ом"
  • Замкнути затискачі проводів між собою, обертаючи ручку регулятора, встановити стрілку на "0" за шкалою "Ом" до "Ом"
  • Підключити затискачі АТ до досліджуваного ланцюга і зняти відлік за шкалою "Ом, до Ом"

8. Контроль якості дистильованої води

  • Виготовити електроди з тонкого металу (жесть, латунь і т.д.); залити в стакан дистильовану воду і помістити в неї електроди; Заміряти R - воно повинно бути> 100 кОм (ніж> R, тим вище якість води)

9. Перевірка працездатності електронного блоку економайзера

  • Відключити всі дроти від кінцевого вимикача карбюратора;
  • Підлючити до клем електромагнітного клапана лампу 12 V потужністю не більше 2W; підключений АТ;
  • Перемикач АТ - 6000 r / min, (натиснуті дві нижні кнопки); завести двигун;
  • Збільшити поступово частоту обертання двиг., спостерігаючи за показаннями АТ після відключення лампи; вона повинна загорятися і гаснути

Загальний рейтинг
0
Відгуків: 0
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Відгуки покупців
Відгуки відсутні
Залиште свій відгук
Оцінка
Питання покупців
Запитання відсутні
Задати питання
Порівняння
Обране