Призначення:
Прилад комбінований - автотестер, призначений для контролю справності і ремонту електроустаткування автомобілів різних марок.
Загальні рекомендації:
Робоче положення АТ - горизонтальне. Правильне підключення АТ - червоний затиск "+", чорний "-". При впливі статичної електрики - обробити скло засобом "антистатик".
Порядок роботи:
1. Контроль U бортової мережі, роботи генератора, реле регулятора:
Підключити АТ; одночасно натиснути дві кн. "1500 і <) °"; відлік вести за шкалою 6000 r / min;
Завести двигун і встановити обороти, дати пропрацювати 1 хв; підключити АТ до клем акумулятора;
Натиснути кн. "11-16 V"; включити дальнє світло фар, зняти відлік за шкалою "11-16 V"
2. Контроль акумулятора (ак.)
2.1 Без "навантаження". (проводиться після бездіяльності ак. протягом години і більше). Em>
2.2 Під "навантаженням" em>
Увімкнути стартер на 1-2 с для зняття поверхневого заряду і залишити запалювання вкл.; підключити АТ
U ак. має бути> 12V; включити дальнє світло фар; Uаак. має зменшитися не більше, ніж на 0,2 V
Натиснути кнопку "V", а регулятор "2,5- 25 "повернути в сторону" 25 "до клацання
Відлік зняти за шкалою" 2,5 V ", а результат помножити на 10; включити стартер на 15 с, контролюючи U> 9V
2.3. Перевірка окремих батарейок ак. (для відкритих батарей) em> - проводиться після бездіяльності протягом години і більше:
Натиснути кн. "V", а регулятор "2,5-25" повернути в стор. "2,5" (ручка після клацання вільно обертається)
Контролювати кожну батарею ак., підключаючись зажимами; відлік зняти за шкалою "0-2,5 V"
3. Робота АТ в режимі тахометра. (має два діапазони: 1) 0-1500 r / min., 2) 0-6000 r / min.)
У цьому режимі АТ дозволяє:
Регулювати карбюратор на малі обороти х / х двигуна
Визначити відносну ефективність роботи кожного циліндра шляхом почергового зняття і підключення високовольтних проводів до свічок (застосовуючи гумові діелектричні рукавички)
Визначити ефективність роботи двигуна за максимальними оборотами
4. Контроль і регулювання кута замкнутого стану контактів переривника (КЗСКП);
Натиснути кн. "<) °"; Підключити АТ; завести двигун і домогтися стійких оборотів х / х (~ 800 r / min);
Зняти показання за шкалою "90-30 °"
Збільш. обороти двиг. і до 3000 r / min; стрілка АТ повинна відхилитися в сторону при збільшенні. <3 °, а при зменшенні обор. ~ 800 r / min - повернутися в початковий стан; чим більше зазор між контактами переривника, тим менше КЗСКП.
5. Установка пучаткового кута випередження запалювання. (проводиться після перевірки КЗСКП)
Натисн. кн. "V @, а регулятор" 2,5-25 "повернути в сторону" 25 "до клацання подеколи. АТ-шкала" 0,2-5 "і х на 10: Повертаючи вал двиг. спец. ключем, визначити такт стиснення в 1-му циліндрі і з'єднати мітки на шківі і картері
Увімкнути запалювання; момент розмикання конт. переривника контролюється стрибкоподібним рухом. стрілки від 0 до 12 V
6. Перевірка ступеня окислення контактів переривника. (проводиться при замкнутих контактах і увімк. запалюванні)
З'єднання. АТ: чорний затиск "маса", червоний - безпосередньо до контакту переривника
Натиснути кн. "V", а регулятор " 2,5-25 "- повернути в сторону 25 (до клацання); натиснути і утримувати незалежну кн." - "
Зняти відлік за шкалою" GOOD - BAD "- при допустимій мірі окислення стрілка АТ знаходиться в секторі" GOOD "Аналогічно перевір. якість контактних з'єдн. в ін. ланцюгах електропроводки при проходженні струму через це з'єднання.
7. Робота АТ в режимі вимірювання опору (R)
Встановити елемент живлення в батарейний відсік; при вимірюванні R в діап. 0-100 до Ом -
натиснути кн. "До Ом", а в діап. 0-100 Ом додатково натиснути і утримувати незалежну кн. "Ом"
Замкнути затискачі проводів між собою, обертаючи ручку регулятора, встановити стрілку на "0" за шкалою "Ом" до "Ом"
Підключити затискачі АТ до досліджуваного ланцюга і зняти відлік за шкалою "Ом, до Ом"
8. Контроль якості дистильованої води
9. Перевірка працездатності електронного блоку економайзера
Відключити всі дроти від кінцевого вимикача карбюратора;
Підлючити до клем електромагнітного клапана лампу 12 V потужністю не більше 2W; підключений АТ;
Перемикач АТ - 6000 r / min, (натиснуті дві нижні кнопки); завести двигун;
Збільшити поступово частоту обертання двиг., спостерігаючи за показаннями АТ після відключення лампи; вона повинна загорятися і гаснути