З часом ступиця і підшипники, що в ній знаходяться, приходять в непридатність і підлягають заміні. Всі болти кріплення ступиці мають досить великий момент затягування, тому краще використовувати спеціальний ключ ступиці або головку для гайки ступиці. Після відкручування всіх з'єднань необхідно демонтувати ступицю з підвіски автомобіля, використовуючи спеціальний знімач. Даний інструмент широко застосовується як рядовими майстрами і автолюбителями, так і професіоналами на станціях техобслуговування і в автосервісах.
Ключ на сьогоднішній день широко застосовуються майстрами різних сфер, оскільки він здатний замінити класичні інструменти, при цьому будучи набагато більш компактним і не поступаючись за ефективністю роботи.
Застосування:
VOLVO (FH16/FM – мости RSH/RSS HD, FM Heavy Duty мости), Mercedes-Benz (Actros HL/HD мости 16–18 т, Arocs Heavy Duty мости), MAN (TGX HY-135/162, мости HN; TGS HD мости), Scania (R series RB/RBP730 мости, S series HD мости), КамАЗ (6520, 65222, 6580), Урал (важкі спецшасі та мости), BPW Heavy Duty (ECO Plus HD 12–14 т), SAF (Intradisc HD, Modul HD Heavy Duty), ADR (Heavy Duty осі 12–14 т), Gigant (Heavy Duty осі 12–14 т), Schmitz (напівпричепи з осями SAF/BPW HD), Krone (напівпричепи з осями SAF/BPW HD), Fliegl (напівпричепи з осями SAF/BPW HD), Kögel (напівпричепи з осями SAF/BPW HD).