Перевірка тиску масла є частиною базового тесту на працездатність двигуна при проблемах в його роботі, а також при профілактичному техогляді автомобіля. Цю процедуру проводять на станціях технічного обслуговування, але нічого не заважає власнику автомобіля провести її самостійно у себе в гаражі, якщо в роботі ДВЗ спостерігаються проблеми. Перевірка досить проста при використанні спеціального приладу – спеціального манометра для вимірювання тиску масла, який підключається в отвір відповідного датчика.
Датчик тиску масла відноситься до одних з найважливіших приладів в автомобілі. Він служить індикатором загального стану двигуна і системою раннього попередження, завчасно повідомляючи водія про проблеми в роботі ДВЗ. З його допомогою можна з'ясувати причину несправності ще до того, як поломка трапиться, що вимагає дорогого ремонту.
Для початку необхідно упевнитися, що двигун досить охолов для підключення приладу. Далі потрібно включити ручне гальмо, заблокувати колеса і встановити коробку передач в нейтральне положення. Потім слід знайти датчик тиску або температури масла, який розташований в блоці двигуна поруч з відстійником.
Сучасний манометр для перевірки тиску масла має набір адаптерів для різних типів різьблення, що дозволяють підібрати підходящий до конкретного двигуну. Адаптер необхідно закріпити в блоці, де був знятий датчик тиску масла, після чого слід підключити до нього тестер і приступити до перевірки. Робити це необхідно перед запуском автомобіля і досягненням робочої темпера??ури в двигуні.
Перевірка здійснюється при температурі двигуна, зазначеної в керівництві з технічного обслуговування автомобіля. У ньому ж вказується необхідна кількість обертів і тиск, на якому допустимо проводити випробування. Можливо, виконавцю потрібна допомога іншого фахівця, який буде утримувати двигун на заданих оборотах, поки будуть зніматися показання.
Отримані результати будуть свідчити про наявність чи відсутність проблем. Низькі показники можуть вказувати на те що забився масляний фільтр, зношений масляний насос, недостатнє надходження масла. Інша причина недостатніх значень – це низька якість самого масла для двигуна, яке необхідно змінити на продукт іншої марки. Завищені свідчення можуть бути викликані несправним запобіжним клапаном або іншими блокуваннями.
Нульові значення при роботі двигуна на холостому ходу означають три варіанти розвитку ситуації: несправність самого датчика, занадто низький рівень масла або несправність масляного насоса і його приводу. В цьому випадку необхідно вимкнути двигун і перервати тестування.
Після того, як свідчення будуть зняті, необхідно вимкнути ДВЗ і дати йому охолонути, перш ніж знімати манометр і заново встановлювати датчик тиску. Якщо масла недостатньо, його можна долити – і роботу можна вважати завершеною.
Щоб правильно підібрати інструмент, необхідно орієнтуватися на торгівельну марку, цінову категорію і комплектацію інструменту. В Україні загальною довірою у користувачів користуються такі виробники, як Heshitools, Toptul, Trisco і інші. Вони випускають не просто прилади для вимірювання контрольних значень, а цілі набори, які полегшують роботу фахівця і дозволяють провести всю необхідну роботу за один цикл. Такі набори поставляються в пластикових кейсах, в яких крім вимірювального приладу (манометра) є набір адаптерів для підбору до загвинчування конкретного двигуна.
Якщо ви хочете придбати такий набір для самостійного тестування, то можете замовити його в компанії « Гранд Інструмент ». Перший український офіційний імпортер і постачальник сертифікованого обладнання для автомобільної галузі пропонує широкий асортимент приладів за доступними цінами. На сайті компанії можна придбати самостійні тестери, а також манометри в комплекті. Доступні ціни, а також гарантії від виробника – запорука успішної співпраці для оптових і роздрібних покупців.
На сайті можна замовити потрібний товар, оформивши розстрочку від банку. Доставка здійснюється по всіх містах України діючими транспортними компаніями – Новою Поштою, Інтайм, Делівері, САТ.