Фільтри
Ціна
Виробник
Код: DA-5100
TRISCO
6 576 грн.
: 1
Швидкість обертання: 200 - 9990 об/хв
Кут випередження: 0 - 60 °
Кут замкненого стану: 0 - 99.9 %
Код: DA-3100NS
TRISCO
3 792 грн.
: 1
Швидкість обертання: 200 - 9990 об/хв
Кут випередження: 0 - 60 °
Кут замкненого стану: 0 - 99.9 %
Код: TA-2200
TRISCO
2 043 грн.
: 1
Швидкість обертання: 200 - 9990 об/хв
Кут випередження: 0 - 60 °
Кут замкненого стану: 0 - 99.9 %
Код: TL-2200
TRISCO
1 670 грн.
: 1
Швидкість обертання: 200 - 9990 об/хв
Кут випередження: 0 - 60 °
Кут замкненого стану: 0 - 99.9 %
Код: TL-122
TRISCO
Хіт
Очікується
: 2
Швидкість обертання: 200 - 9990 об/хв
Кут випередження: 0 - 60 °
Кут замкненого стану: 0 - 99.9 %
Код: TL-1100
TRISCO
Очікується
: 1
Напруга живлення: 0 - 16 В
Швидкість обертання: 200 - 9990 об/хв
Кут випередження: 0 - 60 °
Кут замкненого стану: 0 - 99.9 %
Код: DA-3100D
TRISCO
Очікується
: 1
Швидкість обертання: 200 - 9990 об/хв
Кут випередження: 0 - 60 °
Кут замкненого стану: 0 - 99.9 %
Код: TL-020
TRISCO
Очікується
: 1
Швидкість обертання: 200 - 9990 об/хв
Кут випередження: 0 - 60 °
Кут замкненого стану: 0 - 99.9 %
Відгуки до товарів
Стробоскоп з аналізатором оборотів/... (DA-5100)
Дата публікації: 3 года назад
5 5 Оцінка:
Большой экран и качественные крокодилы. Рекомендую
Подробнее
Цифровий стробоскоп з аналізатором (DA-3100NS)
Дата публікації: 2 года назад
5 5 Оцінка:
Нормальный стробоскоп, работает так же как и те, что подороже. Не увидел смысла переплачивать, мне такого с головой хватает.
Подробнее
Тестер інжекторів універсальний (TA-2200)
Дата публікації: 2 года назад
5 5 Оцінка:
Хороший компактный стробоскоп. Метку видно хорошо, мне понравился. Брал именно этот, так как точно такой же пробовал у товарища, который им уже год пользуется. Посмотрю, сколько у меня проживет.
Подробнее
Досвідчені автомобілісти знають, що правильно виставлений початковий момент запалювання дуже важливий для коректної роботи автомобіля. Неправильна установка моменту запалення (навіть з невеликим відхиленням в пару градусів) може стати причиною перевитрати бензину, перегріву двигуна, втрати його потужності і передчасного зносу всіх систем автомобіля.
Регулювання і перевірка системи запалювання – дуже важливий момент в обслуговуванні та ремонті автомобіля, а також досить складний. Якщо у вас немає досвіду роботи, бажано довірити цю задачу професіоналам. Але через брак можливості звернутися в автосервіс можна використовувати спеціальне обладнання для перевірки випередження запалювання – стробоскоп. З його допомогою можна спростити процес обслуговування системи запалювання.

Принцип роботи стробоскопа для запалювання

Стробоскоп можна купити в будь-якому спеціалізованому магазині. З його допомогою ви зможете регулярно перевіряти початкову установку моменту запалення, а також перевіряти відцентровий і вакуумний регулятор на предмет несправностей і пошкоджень.
Принцип роботи стробоскопа заснований на стробоскопічному ефекті: якщо предмет, який рухається в неосвітленому просторі, висвітлити яскравим спалахом, то він буде здаватися застиглим в тому положенні, в якому його застала спалах. Наприклад, якщо це колесо, яке обертається з тією ж частотою, що і стробоскоп, то це створить оптичний ефект нерухомості предмета в просторі. Для перевірки моменту запалювання необхідно запустити двигун на холостих обертах, попередньо розставивши мітки. Обертається двигун висвітлюється за допомогою стробоскопічного приладу в області проставлених міток.
Одна мітка зазвичай встановлюється на колінчастому валі, шкиві приводу або маховику, а інша – на корпусі двигуна. Спалахи стробоскопа трапляються паралельно з моментом іскроутворення в запальний свічці циліндра. Спалахи повинні висвітлювати обидві мітки, які повинні бути добре помітні. В ідеалі мітки повинні бути розташовані один навпроти одного, що зробити кут випередження запалювання оптимальним, а роботу системи – правильною. Але якщо одна мітка буде зміщена по відношенню до іншої, то необхідно відрегулювати преривательно-розподільний механізм (трамплер) до того моменту, поки мітки не співпадуть.
В основі автомобільного стробоскопа знаходиться імпульсна безінерційна стробоскопічна лампа. Вона створює короткочасні спалахи світла, які за частотою збігаються з моментом обертання колінчастого вала. При виникненні стробоскопічного ефекту освітлені мітки здаються нерухомими, що дозволяє легко проконтролювати їх взаємне розташування.

Як вибрати стробоскоп для перевірки автомобільного запалювання?

Існують основні критерії вибору стробоскопа для перевірки запалювання:
  • джерело живлення – власна акумуляторна батарея або безпосередньо автомобіль;
  • значення мінімальної частоти спалахів, яка повинна дорівнювати частоті обертання колінчастого вала (оптимальний варіант – частота 50 Гц);
  • характеристики стробоскопічної лампи.
Особливістю приладу є його обмежений ресурс роботи. Більшість стробоскопів можуть коректно працювати протягом перших десяти хвилин, тому бажано вкладатися з перевіркою в цей часовий проміжок.  

Де купити стробоскоп для перевірки запалювання?

На українському ринку можна знайти різні види стробоскопів для ДВЗ, які працюють з контактною і безконтактною системою запалення в карбюраторних двигунах. Більшість з приладів представлені імпортними торгівельними марками, які показують себе надійними і довговічними в роботі автосервісів і в приватному застосуванні для обслуговування та ремонтів автомобілів.
У пошуку якісного і доступного за ціною обладнання зверніть увагу на компанію « Гранд Інструмент ». Це український постачальник широкого асортименту професійного обладнання та інструментів, у якого можна купити стробоскопи європейських, американських і китайських брендів, в тому числі Heshitools, Standart, Toptul, Trisco і інших виробників, які пропонують якісний товар за доступними цінами. Замовити будь-який з представлених в каталозі стробоскопів можна з доставкою в Київ, Дніпро, Харків, Одесу, Запоріжжя, Полтаву, Вінницю та інші міста України.
Щe більшe cxoжиx пpoпoзицій дивітьcя у poзділі Тестери систем двигуна
Читати всe
Приховати
Відповіді на запитання

Основним призначенням стробоскопа вважається коректна установка початкового моменту запалювання, а також вивірена робота відцентрового та вакуумного регуляторів випередження запалення.

Автомобільні стробоскопи працюють за принципом стробоскопічного ефекту, короткострокового освітлення об'єктів обстеження імпульсною лампою-спалахом, внаслідок чого стає можливим встановити компоненти обладнання автомобіля у правильне положення, а також синхронізувати рух деталей та механізмів.

Чому така важлива відсутність відхилень у моменту запалювання? Тому що 2-3 градуси аномалії вже призводять до збільшеної витрати палива, раннього зносу та часткової втрати потужності двигуна автомобіля.

Для встановлення початкового моменту запалювання слід запустити двигун на неодружених оборотах і стробоскопом висвітлити спеціальні настановні маркери. Рухомий маркер знаходиться на колінчастому валу (або на маховику, шківі приводу генератора), а інший - на корпусі двигуна. Спалах синхронізують з моментами іскроутворення в запальній свічці першого циліндра, для цього ємнісний датчик стробоскопа кріплять на високовольтному проводі.

Ціни на популярні товари
Порівняння
Обране