Придбати якісне обладнання за мінімальну ціну – це природне бажання покупця. Але не варто прийнятну ціну ставити вище за якість. Адже саме якість впливає на термін служби та точність виконання робіт на автомобільному витягу.
Найчастіше питання, яке запитують у наших менеджерів і працівників сервісного центру, це прохання пояснити відмінності між підйомниками LAUNCH і PEAK. Адже найходовіші моделі цих брендів відрізняються за ціною на 300 доларів, а основні технічні характеристики однакові.
Для того, щоб Вас не мучило це питання, пропонуємо детально розглянути конструкції та матеріали з яких виконані обидва підйомники і самим зробити остаточний вибір.
1. Вага
Стійкість та надійність автомобільних підйомників залежить від їхньої масивності та надійності сполучних вузлів. Найоперативніший спосіб порівняти два витяги за кількістю матеріалу, витраченого на його виготовлення - це зважити їх. Враховуючи, що у даного обладнання висота однакова стає зрозумілим, що більш важкий підйомник виконаний з конструкцій з більш товстими стінками.
2. Зварні з'єднання
Від якості зварних з'єднань залежить цілісність та спільна робота всіх частин витягу.
Як видно на фото, всі зварні шви підйомника LAUNCH безперервні та виконані роботом в автоматичному режимі. А у витягу PEAK зварні шви виконані ручним дуговим зварюванням, місцями шви переривчасті (точкове зварювання)
3. Конструктивні особливості колон.
Давайте детальніше розглянемо основну та несучу частину підйомника колону. Саме вона сприймає навантаження від автомобіля та передає на основу. Відповідно від потужності її профілю, надійності сполучних вузлів, стійкості та кріплення до підлоги (основи) залежить, чи зможете Ви підняти автотранспорт і утримувати його в рівновазі на висоті.
Підйомник LAUNCH габарити колони 285х180мм; розмір плити основи колони 520х380мм; товщина плити основи колони 16мм
Підйомник PEAK габарити колони 205х240мм; розмір плити основи колони 450х430мм; товщина плити основи колони 14мм
Ребра жорсткості колони LAUNCH, товщиною 10мм, працюють у поздовжньому та поперечному напрямках, забезпечуючи додаткову стійкість, за рахунок розташування під кутом 45° до кутів колони.
Ребра жорсткості колони PEAK, товщиною 8мм, розташовані з торця підйомника і захищають колону від зсуву лише в поздовжньому напрямку.
4. Кріплення колони
Здійснюється анкерними болтами які йдуть у комплекті з витягами. Відповідно до СНиП 2.09.03-85 відстань між болтами повинна перевищувати 8 діаметрів болта, якщо це правило не дотримується, необхідно застосовувати подовжений на 100мм анкерний болт.
Колони підйомника LAUNCH має 5 точок кріплення анкерів, які повністю відповідають нормам кріплення колон болтами.
Колони витягів PEAK&кріпляться в 8 точках, расстояння між якими відповідає українським нормам. І доводиться докуповувати більш довгі анкери, для яких необхідно виконувати основу у вигляді кубів більшої висоти або потовщення в підлогах. А це додаткові витрати на матеріал та роботи.
У комплектах витягів йдуть такі анкери: LAUNCH - довжиною 160мм, діаметром 18мм; PEAK - довжиною 140мм, діаметром 19мм.
5. Гідравлічні вузли витягів.
Гідравлічний насос підйомника LAUNCH виконаний повністю за італійською ліцензією, оснащений армованим багатошаровим шлангом діаметром 15мм і підходить для підвищеного тиску.
У підйомників PEAK стандартний китайський гідравлічний насос із звичайним шлангом діаметром 14мм.
6. Жолоб тросів синхронізації
Призначений для прокладання тросів синхронізації та забезпечує збереження гідравлічних магістралей від передавлювання колесами автомобіля, що обслуговується.
У підйомниках LAUNCH застосовується рифлена поверхня кожуха, що сприяє кращому зчепленню колеса і поверхні, не ковзає. У підйомниках РЕAК рівна поверхня кожуха, що ковзає. При переїзді на автомобілі необхідний суттєвий розгін.
Тільки у підйомниках LAUNCH кожух йде спільно з жолобом, який призначений для оберігання тросів та шланг від попадання сміття, пилу… У РЕAК захисний жолоб відсутній. Троси та шланги переміщаються підлогою і нічим не захищені від сміття.
7. Лапи
Лапи - це частина підйомника, яка утримує автомобіль і передає його навантаження на колони. Від їхньої довжини залежить з машинами яких габаритів ви зможете працювати.
Так у підйомниках LAUNCH передні та задні лапи з однаковим вильотом. Мінімальний виліт – 800мм, максимальний виліт – 1200мм. Також передбачена додаткова опора довжиною 650мм, для роботи з малими колісними базами (автомобілі типу Smart).
У підйомниках РЕAК передні лапи з вильотом, що становить мінімум 700мм, а максимальний виліт 1150мм. Задні лапи: мінімальний виліт – 800мм, максимальний виліт – 1250мм.
Опорний п'ятак підйомників LAUNCH має товщину 28 мм і повністю прогумовану поверхню, яка виключає контакт металу та автомобіля. Механізм розблокування розльоту інноваційний лап і доступ до нього прихований забезпечуючи надійний захист від пошкоджень. Висоту підхоплення автомобіля від підлоги можна регулювати від 100 до 170 мм за допомогою викручування подвійного різьбового телескопа на опорному п'ятаку
Опорний п'ятак витягів РЕAК має товщину 25 мм і оснащений тільки гумовим нак.ладкою, що уможливлює контакт металу лапи та автомобіля. Механізм розблокування розльоту лап стандартний з відкритим доступом до механізму розблокування, що може призвести до потрапляння частин одягу робітника, сміття та швидкого виходу з ладу. Висоту підхоплення автомобіля від підлоги можна встановити на 140, 160 або 200 мм, переставляючи підставки з опорним п'ятаком.
Висота спрацьовування першого стопа у LAUNCH 420мм, а у РЕAК 950мм.
8. Кріплення лап до каретки.
Візуально дуже помітні відрізняючи за способом кріплення лап до каретки, габарити та виконання кріпильної шпильки.
Так у витягах LAUNCH пластина кріплення лап до каретки товщиною 16мм, а шпилька цільнолита, довжиною 205 мм з діаметром стрижня 40 мм, діаметром фланця 45 мм. Фіксуюча шпилька оснащена стопорним кільцем.
У витягах РЕАК пластина кріплення лап до каретки товщиною 14 мм, а шпилька зварена, довжиною 170 мм з діаметром стрижня 38 мм, діаметром фланця 41 мм. Фіксуюча шпилька без стопорного кільця.
9. Каретка
Це частини підйомника, які переміщують лапи з вантажем на певну висоту. Дуже важлива синхронність їхньої роботи і звичайно ж надійність.
Каретка витягів LAUNCH інноваційної конструкції з розмірами 185х115мм, довжина 410мм. Товщина стін каретки 6мм. Завдяки великій площі гумової накладки на каретці забезпечується максимальний захист дверей авто.
Каретка витягів РЕAК зварена, з двох квадратних профілів, розмірами 125х100мм, довжина 415мм. Товщина стін каретки 5мм. Захист дверей автомобіля мінімальний через невеликі розміри гумової накладки.
У підйомників LAUNCH трос до пластини кріпиться металевим листом товщиною 20 мм, а ролик закріплений на цільнолитій деталі. У підйомників РЕAК трос до пластини кріпиться металевим листом товщиною 5 мм, а ролик закріплений на гнутому листі привареному до циліндра.
10. Елементи підйомних механізмів.
У підйомників LAUNCH у циліндрах застосовуються високоякісні європейські манжети. Габаритні розміри роликів для троса:
- Діаметр 115мм
- Ширина 20мм
- Глибина ринви 11мм
Ролік сконструйований так, що можливість вискакування троса повністю виключена.
Металевий трос діаметром 9мм. Габаритні параметри ланцюга: ширина 27мм, товщина 18мм.
У підйомників РЕAК використовуються стандартні китайські манжети. Габаритні розміри роликів для троса:
- Діаметр 75мм
- Ширина 15мм
- Глибина ринви 7,5мм
Стандартна конструкція ролика при якій вискакування троса можливе.
Металевийй трос діаметром 8 мм. Габаритні параметри цепи: ширина 23мм, товщина 17мм.






























