Автосервіс вважається однією з найприбутковіших сфер. Не дивно, що багато хто віддає перевагу саме цій сфері бізнесу для отримання максимально швидкого прибутку. Щороку автопарк у країні поступово збільшується, тому надання якісних послуг з обслуговування машин залишається актуальним.
Серед додаткових переваг саме цієї сфери бізнесу відзначають: відсутність необхідності в отриманні спеціалізованої ліцензії. Достатньо лише зареєструватися як юридична особа або індивідуальний підприємець.
Особливості та рентабельність підприємства
Серед усіх пунктів, які цікавлять потенційних підприємців - наскільки вигідно вести роботу автосервісу. Насправді, все не настільки складно, як може здатися на перший погляд. Усього через декілька місяців вкладений стартовий капітал можна не лише відбити, а й вийти у солідний плюс. Достатньо лише підготуватися до відкриття та знати як привабити та утримати клієнтів.
Для початку необхідно визначитися з напрямком роботи автосервісу. Не варто думати, що ви зможете надавати одразу всі послуги. Початківцям у сфері автосервісу краще зупинитися на декількох послугах, інакше ви просто не зможете надавати весь спектр робіт на високому рівні і клієнти не повертатимуться до вас.
Важливим моментом також є місце розташування майстерні. Якщо шиномонтажки просто не зможуть чинити гідну конкуренцію, то ще декілька автосервісів просто будуть відтягувати на себе клієнтів. Якщо ви плануєте проводити дрібний кузовний ремонт легкових авто, рекомендується обладнати місце біля великих міських розвилок, а також місць, які частіше найбільше озвучуються у новинах про ДТП. У такому випадку ви зможете не турбуватися про потік клієнтів.
У тих випадках, якщо ви плануєте займатися ремонтом великих вантажних авто або ремонтом двигунів або трансмісії, не варто довго роздумувати над місцем розташування, оскільки всі клієнти надсилатимуть авто на евакуаторі.
Визначитися також варто із сферою послуг. Залежно від необхідності, ви зможете реалізувати один із декількох видів напрямків діяльності автосервісу. Розрізняють:
- авторизовані — працюють безпосередньо через офіційних дилерів та виробників авто, послуги надаються в індивідуальному порядку та відрізняються високою якістю обслуговування, складаючи пряму конкуренцію мережевим корпораціям;
- одиночні сервіси — не потребують отримання ліцензії для здійснення авторемонтної діяльності, але потребують додаткової реклами;
- індивідуальні послуги — подібні сервіси працюють з виїздом до клієнтів.
Залежно від типу спрямованості послуг, підбирається відповідне устаткування. Рекомендується використовувати тільки якісне обладнання для того, щоб не вдаватися до періодичного позапланового ремонту.