Як залити мастило в підкатний домкрат

Як залити мастило в підкатний домкрат
Дата публікації: 05.14.2020
Автор: Петро Дорошенко

Домкрати - обладнання, яке найчастіше використовується для підняття автомобілів з метою діагностики транспортного засобу або ремонту. Пристрої застосовуються любителями та професіоналами, найбільш популярним домкратом є підкатний. Але навіть найнадійніший пристрій може виходити з ладу або втрачати властивості. 

Причини, за якими пристрої виходять з ладу

Підкатне обладнання працює з рідинами, які забезпечують різну вантажопідйомність транспортних засобів. Для того, щоб тривалість експлуатації пристрою була максимальною, слід постійно стежити за кількістю мастила в ньому, а також за станом та нальотом на додаткових деталях сальників та клапанів.

Причини порушення роботи домкрата підкатного: накопичення бульбашок повітря в зоні, яка здійснює підняття, тому потрібно постійно продувати гідравлівкою, контролювати наявність мастила.

Правила заливки мастила в домкрат

Для того, щоб збільшити термін експлуатації, слід знати як потрібно доглядати домкрат, що має маленьку вагу, високу ефективність та надійність.

Є декілька видів домкратів:

  • пневматичні пристрої;

  • рейкове обладнання;

  • гвинтові пристрої;

  • гідравлічне обладнання.

Управляються вони за допомогою ручки або електроприводу.

Правила підбору мастила

Обладнання для машини слід наповнювати якісним мастилои, воно повинне:

  • добре фільтруватися в агрегаті;

  •  зводити до мінімуму піноутворення , оскільки не повинно бути бульбашок;

  • забезпечувати щільність і температурний максимум роботи мастила, має бути найвищим;

  • також засіб має бути антикорозійним, щоб всередині не утворилася іржа.


Для заправки використовуються мастила І30А, І40А або І50А або спеціалізована гідравлічне мастило для автомобілів.

Заправка механізмів

Крім того, що домкрат може втратити власні властивості, також його робота може бути порушена через випадкове пролиття рідини під час транспортування, тоді в порожнинах, що утворилися, накопичуються бульбашки повітря і стопорять роботу обладнання.

У рейковому домкраті конструкція трохи інша, тому слід до кінця опустити пристрій, щоб переконатися в його повній відсутності, можна зняти напругу за допомогою повороту випускного клапана, його слід повернути проти годинникової стрілки. Отвір, в який необхідно доливати рідину, розташований в нижній частині пристрою, найчастіше він знаходиться на циліндрі. 

Слід потихеньку заливати гідравлічну рідину, доки вона не заповнить ємність повністю. Після того, як зроблено заливку рідини, слід закрутити болт або щільно закрити клапан.

Для того, щоб залити рідину, потрібно зняти заглушку. або клапан з шийки обладнання, які щільно до неї прилягають, забезпечуючи захист від проникнення повітря. Також для роботи знадобиться маслянка з тонким соплом, щоб охайно залити рідину всередину. Після заливки рідини слід закрутити болт або щільно закрити клапан.

У гідравлічному обладнанні слід спочатку провести чищення механізму від відкладень та іржі. Якщо прокладки зношені варто їх замінити. Слід довірити роботу із заправки фахівцям для того, щоб агрегат працював правильно. Перед заливкою слід звільнити механізм від повітря.

У пляшковому домкраті проводяться ті ж самі дії, але слід шукати клапан у верхній частині, а заливати рідину тільки на 1/ 8 дюйми. Потрібно залити речовину до рівня рисочки, а потім прокачати, щоб в ємності не залишилося повітря. 

Заміна мастила займає мінімум часу, але принесе багато можливостей, а також покращить якість роботи агрегату.

Архів новин
Порівняння
Обране